Sekvenční řazení SE6


Cena  702.397 Kč
Cena s DPH  849.900 Kč 
DPH  147.503 Kč 

Barevné varianty:

Asphalt Grey Metallic
Champagne Metallic

TUHLE HVĚZDU PROSTĚ MUSÍTE MÍT !


Can-Am Roadster Spyder RT-LTD 1330 ACE

 Futuristická tříkolka Spyder se dočkala své druhé verze. V BRP se rozhodli pro malou revoluci a přišli rovnou s několika technickými novinkami. Ke třem kolům přidali ještě tři válce. Ano, o pohon se bude starat tříválec o objemu 1330 ccm, řadový motor uložený napříč. Jeho hlavní výhodou je naprosto lineární nástup se spoustou točivého momentu od nejnižších otáček. Výsledkem je 115 hp  a o 20% vyšší točivý moment.  No a k tomu je tu zbrusu nová šestistupňová sekvenční převodovka, která se stará o přenos výkonu na zadní kolo pomocí řemene. V kombinaci s novým motorem to znamená znatelný pokles otáček při cestovních rychlostech, což logicky vede i k výrazné úspoře paliva.

 
 Motor a převodovka ale není jediné, na čem se pracovalo. Jsou tu změny v designu, i když to zásadní je zachováno. Model RT má přepracovaný prostor pro nohy řidiče a ten si tak může odložit chodidla na pohodlné plotny. Spyder používá také zbrusu nové sedlo, které může být doplněno opěrkou zad pro řidiče a na výběr budete mít hned ze dvou barevných kombinací. Nová jsou samozřejmě i kola, která musí jít s dobou spolu s novými blatníky s LED světly. Podvozek dostal nové tlumící jednotky, které i na novém modelu spolupracují se sofistikovanou elektronikouSpyderu.

 I další řešení jsou na Spyderu poměrně netradiční. V řízení pomáhá jezdci posilovač řízení, s brzdový systémem BREMBO v kombinaci s ABS zabrzdíte za každých podmínek. Cestovním ambicím stroje pak nahrává trojice kufrů se společným zámkem v zadní části stroje a velký úložný prostor v přední části. Samozřejmostí jsou vyhřívané rukojeti pro řidiče i pro spolujezdce, tempomat, vzduchový podvozek a audio soustava se čtyřmi reproduktory.

  Silnější 1200 W alternátor nahrazuje původní magneto na dvouválci. Změnami také prošlo chlazení motoru, Spyder nyní v podstatě nevydává žádné teplo směrem k jezdci, což bylo docíleno změnou proudění teplého vzduchu od chladiče při zastavení.

 A co více, na tento stroj Vám stačí řidičský průkaz skupiny B !!!


Can-Am Spyder je vyráběn ve čtyřech variantách - vyberte si tu svou

Spyder RT:


 


   Výbava tohoto modelu:

 - Řadový tříválcový motor ROTAX 1330 ACE

 - 6-ti stupňová sekvenční převodovka SE6 se zpátečkou

 - Audiosystém AM/FM se čtyřmi reproduktory

 - Zadní vzduchově nastavitelné tlumení

 - Navigace GARMIN ZUMO 660

 - Brzdy BREMBO

 - Plotny pro pohodlné položení nohou při jízdě

 - ECO mode (ukazuje nejvhodnější dobu řazení pro nízkou psotřebu paliva)

 - Multifunkční
analogovo/digitální displej

 - Přední blatníky kol s LED techonologií

 - Textilní rozdělovním předního kufru

 - Osvětlený přední kufr

  - Black paket  ( vše v ocelové černé)

 - Chrom paket

 - El. výstup pro příslušeství

 - 12 V vtup

 - Luxusní prošívané kožené sedadlo

 - Tempomat

 - Elektrické výškově stavitelné plexi

 - Vyhřívané rukojeti řidiče

 - Přední tlumiče SACHS

 - DPS  posilovač řízení

 - Elektronicky ovládaná parkovací brzda

 - Vetrné deflektory

 - Přenosný kufr na kolečkách v předním úložném prostoru

 - Elektronicky odemykatelný přední kufr

 - Hliníková chromová kola s 12-ti paprsky

 - Příprava pro iPod


                                                         Stabilizační systémy:

 EBD     - Rozděluje brzdný účinek na jednotlivá kola při brždění

 ABS     - Antiblokovací systém kol, zabraňuje zablokování kol při brždění a umožňuje dokonalou ovladatelnost za každé situace

 TCS      - Kontrola trakce zadního kola, omezuje jeho protáčení pro perfektní ovladatelnost za jízdy

 SCS      - Vyhodnocuje příčné a podélné síly a monitoruje zvedání vnitřního předního ola v zatáčce

 VSS      - Vehicle Stability System – Stabilizační Systém 

 DPS      - Progresivní elektronický posilovač řízení

 D.E.S.S.   - Bezpečnostní digitálně kódovaný systém proti odcizení


                                       Kapacita úložného prostoru:

- celková 155l

- přední kufr 58l

- odkládací schránka u řidiče 2l

- kufr na levé straně 26l

- kufr na pravé straně 26l

-  kufr zadní 43l

 

 

 

 

 

 

 


 

Vyjádřete svou individualitu - společně!


  Jízda na Can-Am Spyder roadsteru je ještě zábavnější, když si ji můžete užít s přáteli. Najděte si čas a vydejte se spolu objevovat nová místa – svoboda, nekonečné možnosti a spousta zastávek...Spyder RT, první turistická tříkolka – to je zcela nová dimenze cestování. Nášup ke standardní výbavě je nejen průkopnický design, vysokokapacitní úložný prostor (155 litrů), elegantní a barevně ladící volitelný přívěs, zvyšující kapacitu úložného prostoru ze 155 na 777 litrů, ale i vylepšený systém VSS a úžasně přehledný elektronický displej s barevným rozhraním – o mimořádném komfortu nemluvě.
  Spyder je tak dokonalý, že v podstatě nelze mluvit o motoru a konstrukci, ale o srdci a svalech. Prohání se po ocelové páteři a sportovním zavěšení, používaném u závodních a luxusních automobilů, které je lehké jako pírko, ale přesto stoprocentně pevné. Za ladnou jízdu vděčí plynulému 5-stupňovému převodovému systému s mechanickou zpátečkou po vzoru Ferarri, vytvořenému speciálně pro Spydera, který nabízíme v manuálně nebo elektronicky ovládané variantě. Poháněn supervýkonným, kapalinou chlazeným dvouválcovým motorem Rotax V990 s technologií přímého vstřikování EFI, z jehož vrčení vám přeběhne mráz po zádech, vám předvede bleskové zrychlení, dechberoucí rychlost a nezapomenutelnou jízdu nabitou adrenalinem.
  A protože mluvíme o stroji budoucnosti, nesmíme zapomínat na nervový systém – tomuhle nadupanému krasavci to totiž dokonce i myslí! Slyšíte dobře – Spyder má jedno tělo, ale hned několik mozků, centrálně řízených diagnostickým systémem CAN BUS.
  Absolutně bezpečnou jízdu má na starost stabilizační systém VSS - zatímco technologie TCS optimalizuje trakci zadního kola pro perfektní rovnováhu za jízdy, systém SCS přebírá kontrolu nad strojem ve smyku. Prostřednictvím úhlu natočení řídítek vyhodnotí směr, který řidič zamýšlí zvolit, a určí správnou reakci vozidla. Podle potřeby sám přibrzdí kola a/nebo sníží otáčky motoru, dokud znovu nezískáte kontrolu nad řízením.
Ani v nejvyšší rychlosti vás nenechají na holičkách stoprocentně spolehlivé antiblokovací brzdové systémy ABS a EBD, zabraňující poklesnutí přední části vozidla, které se postarají o přesné a efektivní brzdění za všech podmínek. S využitím senzorů monitorují otáčení všech tří kol, a pokud u některého z nich hrozí uzamknutí, jednoduše několikrát za sebou rychle sníží tlak brzd na daný kotouč – a problém je vyřešen!
  Bez starostí si můžete vyzkoušet i to, jak Spyder vytáčí zatáčky - a hlavy kolemjdoucích! S posilovačem řízení DPS, ovládaným počítačem, si můžete dovolit vystřihnout i ty nejostřejší zákruty, jako by se nechumelilo. Manévrování jde jako po másle a jízda je neuvěřitelně zábavná – nejen pro vás, ale i pro všechny ostatní.
  Před zloději Spydera chrání digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu - Spyder se nenastartuje, pokud řidič nepoužije správně kódovaný elektronický klíč. 
  Protože tvůrci Spydera měli stále na paměti hlavně řidiče, neopomněli ani ty nejmenší detaily, abyste si jízdu maximálně užili. Každému aspektu byla věnována až puntičkářská pozornost – dokonalý přehled o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích vám zajistí osvětlená palubní deska s duálním analogovým LCD displejem a digitálním displejem; díky ideálně položenému sedadlu, které je pohodlné, a přesto sportovně tvarované, si můžete užít fantastickou jízdu na sebedelší vzdálenosti v naprostém pohodlí; pokud se Spyderem chcete vyrazit na delší výlet, přijde vám vhod praktická vodotěsná úložná schránka o kapacitě 44 litrů s uzamykáním na řídítkách, zabudovaná v přední části stroje pod kapotou. 
  Spyder je oděn do oslnivé karoserie, kterou prostě nelze nechat bez povšimnutí. Nebudeme vás unavovat ódami na jeho vzhled – Spyder mluví sám za sebe...
Takže stačí zapřáhnout přívěs, naložit ho bagáží a vydat se, kam je libo – s množstvím výbavy a suvenýrů z cest si lámat hlavu nemusíte...A hlavně zachovejte klid – se zbrusu novým Spyderem se rozhodně neztratíte!

VSS (Vehicle Stability System – Stabilizační Systém Vozidla):

 Unikátní konstrukce ve tvaru „Y“ přivedla tvůrce Can-Am Spyder roadsteru RT na myšlenku vytvořit inovativní stabilizační systém. VSS, stvořený ve spolupráci se společností Bosch, snižuje riziko ztráty kontroly nad řízením a zaručuje tak absolutně bezpečnou jízdu. Zahrnuje v sobě funkce SCS, ABS a TCS a je kalibrován tak, aby vyhovoval i jízdě s přívěsem RT-622.  
 S brzdovým systémem, ovládaným nožním pedálem na pravé straně, si můžete užít opravdu bezstarostnou jízdu. Ve standardní výbavě nechybí spolehlivé antiblokovací brzdové systémy ABS (Antilock Braking System) a EBD (Electronic Brake Distribution), zabraňující poklesnutí přední části vozidla, které se postarají o přesné a efektivní brzdění za všech podmínek. Zatímco systém EBD dodává optimální brzdný tlak do všech tří brzdových kotoučů, ABS umožňuje kolům reagovat na změny rychlosti.   Zatímco technologie TCS (Traction Control System - Systém kontroly trakce) porovnává otáčky zadního kola oproti předním za účelem omezení jeho protáčení a optimalizuje trakci zadního kola pro perfektní rovnováhu za jízdy, stabilizační systém SCS (Stability Control System - Systém kontroly stability) vyhodnocuje příčné a podélné síly za jízdy, monitoruje zvedání vnitřního předního kola v zatáčce a přebírá kontrolu nad strojem ve smyku.

 



 Technická specifikace Spyder RT (EN)