Outlander MAX 1000R XT-P

Cena:

Informujte se u svého prodejce

Barevné varianty:

 Triple Black

 

Mašina, nad kterou ostatní výrobci jen stojí a nevěří svým očím!

   Outlander Max 1000R XT-P vám dodá přesně to, po čem toužíte – skvělý výkon, spolehlivost a poutavý design. Zaposlouchejte se do vrnění dvouválcového ROTAXu o obsahu 1000 ccm, který má díky lepší kalibraci v průměru o 11% nižší spotřebu. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky.      

   Další lahůdkou je posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Tím ale výčet fantastické výbavy zdaleka nekončí: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Vypilovaná kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení  předního diferenciálu Visco-Lok QE a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. Drsnou jízdu vám zpříjemní i automatická převodovka s možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, dále vynikající systém předního zavěšení s  upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen spolu s unikátně řešeným nezávislým zavěšením zadních kol TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik.

   Uvidíte, že ultralehký, a přitom úžasně pevný rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm je řešen tak skvěle, že se doslova vznáší nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami. 26-palcové radiální pneumatiky Badlands, dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se  postarají o vynikající centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace.   Tento model s prodlouženým rozvorem kol je upraven speciálně pro jízdu ve dvou. Plně integrované sedadlo spolujezdce (2-up) je mírně zvýšeno, což pasažérovi umožňuje skvělý výhled. Ergonomická opěrka zad, madla pro držení a stupačky činí jízdu také velmi pohodlnou a bezpečnou. Díky unikátnímu systému CRS lze sedadlo spolujezdce během několika sekund velmi snadno demontovat a na zadní nosič instalovat objemnou korbu. Modifikovaný podvozek s umístěním řidiče a spolujezdce v přední části zadní nápravy zajišťuje skvěle vyváženou pozici jezdců  a stabilitu i v nejdrsnějším terénu. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (nosnost 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu.   

  BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s agresivní maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím.  

Tahle nadupaná mašina už čeká jen na to, až ji pustíte ze řetězu!   

 

Základní výbava XT-P

- motor ROTAX V-1000 - 89hp 

- posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy  

  (MIN,MED,MAX)

- přední a zadní tlumiče FOX Podium Performance RC2

- platforma SST G2

- přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4

- zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI

- bezpečnostní kódovaný systém D.E.S.S.

- multifunkční digitální displej s hodinami

- magneto 650W 

- 240W přední světlomety

- přední a zadní pevnostěnný nárazník

- 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny

- dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem

- olejový chladič

- snadno odnímatelná sedačka spolujezdce

- hliníková kola typu Beadlock 

- agresivní radiální pneu Carlisle

- naviják Warn RT30

- elektrická zásuvka pro přívěs

 

Outlander MAX 1000R XT-P

Motor

Rotax

Výška

1 118 mm

Zdvih. objem motoru

976 cc

Délka

2 388 mm

Typ / počet válců

4-takt / 2

Šířka

1 168 mm

Výkon hp

89  (offroad)

Rozvor kol

1 499 mm

Posilovač řízení DPS

ANO 

Přední pneu

26 x 8 x 12

Vrtání / Zdvih

91 x 75 mm

Zadní pneu

26 x 10 x 12

Chlazení

Kapalina

Výška od země

279 mm

Karburátor

2 Siemens VDO injektor

Výška sedadla

877 mm

Převodovka

CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha

Objem paliv. nádrže

20,5 litrů

Pohon

  Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok

Nosnost předního / zadního nosiče

 45 kg / 90 kg

Brzdy

Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu

Uzavíratelná schránka

21,4 litrů

Zdvih přední nápravy

229mm

Osvětlení / Světla

4 přední ( 60 W ), zadní a brzdové

Zdvih zadní nápravy

236mm

Tažná síla

590 kg

Suchá  hmotnost

371 kg

 Rám

SST G2